Ontwikkel waardevolle koopbelevingen
Op basis van DeepValueSelling
Bij Salescommunicatie geloven we dat klantspecifieke waarde het vertrekpunt zou moeten zijn van iedere buying journey. We begrijpen dat het vermogen om continu de behoeften van uw klanten door te vertalen in de eigen dienstverlening en communicatie cruciaal is voor een effectieve groeistrategie.
Veel organisaties en sales enablement teams richten zich op het ontwikkelen van een enkelvoudig verkoopprogramma. Ze analyseren data en de ambities en doelstellingen van een aantal organisaties en ontwikkelen een vastomlijnd verkoopprogramma. Wij geloven daarentegen in een dynamische aanpak die zich voortdurend aanpast aan de veranderende behoeften en waardeperceptie van uw klanten.
Wij ondersteunen uw organisatie graag bij het ontwikkelen van een dynamische sales enablement structuur, met als vertrekpunt om continu te zoomen op klantspecifieke waarde. Samen creëren we een strategie die uw verkoopprestaties en klantwaardering naar een hoger niveau tilt. Wij kunnen u ondersteunen op de volgende gebieden:
1. Ontwikkeling van een dynamische content- en distributiestrategie
Door een contentstrategie op te zetten die meebeweegt met de veranderende markt en communicatiekanalen, beschikken uw salesprofessionals en potentiële opdrachtgevers altijd over de juiste informatie en tools om waardevolle gesprekken te voeren. Wij kunnen u ondersteunen bij het:
2. Het ontwikkelen van whitepapers en case studies
Whitepapers en case studies vormen een belangrijk instrument om opdrachtgevers te inspireren en motiveren om voor uw organisatie en dienstverlening te kiezen. Hiermee kunt u expertise tonen, potentiële klanten aanspreken en sociaal bewijs leveren.
Kwalitatief goede whitepapers en case studies dragen bij aan het aantrekken van potentiële opdrachtgevers en het converteren van leads naar opdrachten. Salescommunicatie kan u helpen bij het ontwikkelen van impactvolle whitepapers en casestudies.
3. Webcontent en landingspagina's
Een kwalitatief sterke website is een cruciale schakel in de B2B buying journey. Als mooie campagnes leiden naar een verouderde website die niet in de juiste informatie voorziet, komt dit de conversie niet ten goede. Salescommunicatie kan u helpen om via uw website zakelijke kopers beter aan te spreken en beter aan te sluiten op wat voor hun belangrijk is.
4. Verkooppresentaties en offertes
Salescommunicatie kan u helpen bij het verbeteren van verkooppresentaties en offertes. Met dynamische presentaties en offerte's die zijn gericht op klantwaarde, helpen wij uw verkoopprofessionals om sterkere verbindingen te leggen met potentiële opdrachtgevers.
5. Verkoop automatisering
Tijd is geld. Door verkoop activiteiten te automatiseren, en de administratieve druk te verlagen, houden verkoop professionals meer tijd over om met opdrachtgevers in gesprek te zijn. In veel gevallen is alleen handmatige aqcuisitie niet meer toereikend voor het ontwikkelen van een gezonde pipeline. Salescommunicatie kan ondersteuning bieden bij: